Dengan lidah terbakar ku suarakan keresahan

Wednesday, May 19, 2010

Exam Fever

Lagi 3 minggu nak cuti sekolah. Hari ni dah start exam pertengahan tahun untuk tingkatan 4 & 5. Tok-teh tok-teh dah nak habis setengah tahun. Tapi exam ni bukanlah apa sangat pada kebanyakan pelajar. Takde exam fever pun sebenanrnya. Cuma 2,3 kerat je.


Pada aku pulak, musim exam ni sangat dinantikan. Bolehlah rehat sikit. Time ni lah mood membaca aku datang kembali. Membaca semasa menjaga exam. Tapi, tak ada lah sampai terabai kelas. Masih lagi terkawal.


Seingat aku, sepanjang musim peperiksaan tahun lepas, aku sempat menghabiskan beberapa buah buku dan fanzine. Seingat aku, tahun lepas, antara zine yang sempat dihabiskan dalam kelas ialah zine Innerview.


Sekarang ni ada beberapa buah zine, ada yang dah lama beli tapi tak baca lagi. Ingat esok nak sambung lagi aktiviti ni. Esok aku nak baca Mosh #13. :)

5 comments:

nizang said...

terima kasih utk iklan percuma ini. aku pun suke musim akhir sem. student sibuk buat final project, kita boleh membaca sambil tunggu diorang buat kerja.

Goldman said...

COD emas tulen 999.9 Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram, harga semasa RM 1360.

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Harga belian semula yang hebat.

Terima kasih.

Anonymous said...

13!!

Anonymous said...

orang lelaki haram pakai emas...

innerview zine said...

jangan lupa innerview #4. :)