Dengan lidah terbakar ku suarakan keresahan

Wednesday, December 14, 2011

Is It You?

Tengah-tengah kumpul beberapa isu lama DRSA untuk diberi kepada seorang kawan, sambil-sambil aku belek zine-zine tu. Bila dah belek-belek tu, rasa nak baca balik. Bila dah baca tu, aku terfikir, aku ke yang tulis ni? Kadang-kadang macam tak ingat, aku ada tulis ke pasal ni? Kadang-kadang rasa, boleh tahan jugak tulisan aku ni. Kah kah kah.. sori geng, rasa terkoya + syok sdiri jap. :P

2 comments:

Ahmad Nizamuddin Abdullah said...

fazri, aku nk isu hok gmbr polis+anjing tu sutir. Isu 5 kan? hok ada interview Aftermath. Hok aku Rizal pinjam dok beri balik...and aku nk wholesale isu latest. bulan dpn bank-in.

Addle*Grenade said...

aha
pernah dengar..tapi betol doh tu :P