Dengan lidah terbakar ku suarakan keresahan

Wednesday, March 11, 2009

En. Abam

Ni masa dia makan nasi minyak Apih. Tapi dengar cerita tak lama lagi dia pulok nak jamu nasi minyak ke orang. Tu pun cerita tak rasmi. bukan dari mulut dia sendiri. Aku doakan jadi lah hendaknya. Ameen!

10 comments:

Cursive said...

aku ade dgr jugok isteri aku bgtau sbb isteri aku tgk frenster maya rasenye.. mereka sudah bertunang, bilakah mereka akan melangsungkan?

Cursive said...

eh.. gambo tu mase aku kawin eh? hahaha..

setjiweluke said...

berakk doh la shabri.. huhu..

Cursive said...

berak ke berat? hehe

FastRi said...

nakal la mu-mu ni seme. bukan berak, berdce huhu.. tadi xbex sms aku tanya ada dok saing2 nak kawin dalam bulan depan sbb sms tu xtau dari sape.aku kabo dia mungkin nazri la

FastRi said...

tu memang masa kenduri syahrul hafidz. dokkang mu xcam buai nge lesen L mu tu

rizie said...

rama ngak lening..memang musim eh...klong dgr cite tunang minggu lepas..die mitok tlg ambik gambo tunang die..tp ambe bz..ermm..rase nye memang musim die doh ning ork..hehehe..

Cursive said...

macam tu laa kawan-kawan.. dulu zaman lepak-lepak studio.. pastu zaman gi blajo seme.. pastu zaman seme orang cari keje.. pastu zaman kawin.. pastu zaman dapat anok.. pastu dok lame lagi zaman anok2 masuk skool.. pastu zaman dapat menantu.. pastu zaman dpt cucu.. pastu zaman 'selamat tinggal dunia'

Cursive said...

FastRi said...
tu memang masa kenduri syahrul hafidz. dokkang mu xcam buai nge lesen L mu tu


hehehe.. tuh laa pasal.. i ade dua ehh.. bukan satu je ehh..

Kronik Kronisme said...

aku ade dpt msg dr abam, khamis lepas kot...tp aku start cuti sem 10 april, dok dang ler nok jembe tgk die nikoh nge maya karim...adoi.